• Promocje

  • Nowości

  • Dziecko

  • Rodzice

  • Na spacer

  • Kolekcje

  • Prezenty

  • Producenci

  • Blog

  • Regulamin zwrotów i reklamacji

    Przy zamówieniu produktów za łączną kwotę powyżej 289 zł masz możliwość darmowego i wygodnego zwrotu do paczkomatu InPost. Sprawdź szczegóły tu: Szybkie zwroty z InPost

    Dla zamówień za kwotę poniżej 289 zł masz możliwość wygodnego zwrotu w cenie 14,00 zł do paczkomatu InPost. Pamiętaj, że nie płacisz za przesyłkę zwrotną z góry, ani przy paczkomacie. Opłatę za wysyłkę zwrotną potrącimy ze środków jakie zwracamy za odesłane zamówienie.

    Zwroty i reklamacje

    Odstąpienie od umowy

    Jeśli

    A) jesteś konsumentem

    lub

    B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

    - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

    Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: [email protected]

    Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Św. Jerzego 49A lok. U1, 15-349 Białystok , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

    Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

    Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

    • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

    Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

    Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

    Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

    Reklamacje

    Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres ul. Zielna 31C, 15-339 Białystok.

    Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Św. Jerzego 49A lok. U1, 15-349 Białystok

    W związku z wadą możesz żądać:

    • wymiany rzeczy na wolną od wad,
    • usunięcia wady,

    lub złożyć oświadczenie o:

    • obniżeniu ceny,
    • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

    Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

    Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

    Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

    Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

    do góry
    projekt i realizacja: Maxsote - profesjonalne sklepy internetoweoprogramowanie: Shoper
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium